Pomoč

Pogosto zastavljena vprašanja

Misliš, da si ob koncu vožnje nekaj pozabil v avtu? Brez skrbi! Pokličite na številko +386 (1) 777 1212 in operater vam bo svetoval, kako do izgubljenih predmetov.

 

Naša storitev poleg zagotavljanja prevoza psa vodnika ob prevozu slepih oseb omogoča tudi prevoz vaših hišnih ljubljenčkov. Vljudno vas zgolj naprošamo, da nas o prevozu ljubljenčkov, ki naj se nahajajo v košari oziroma transporterju z namenom ohranjanja vozil čistih in urejenih tudi za vse druge potnike, obvestite ob klicu operaterja.

 

Glede na to, da so naša vozila karavani, so dovolj velika, da vanje lahko damo invalidski voziček. S prijazno pomočjo naših voznikov invalidi nimajo težav pri uporabi naših storitev.

 

Plačilo nikoli ni bilo bolj preprosto! Svojo vožnjo lahko plačate na način, ki vam najbolj ustreza– z gotovino ali s kartico. Vsakdo ima rad določen način, mi sprejemamo vse.

 

Prenesi aplikacijo za pametne telefone na svojo napravo. Aplikacija je na voljo za operacijska sistema android i iOS.

Po namestitvi aplikacije se prijavi na način, ki ti najbolj ustreza, prek računa na googlu, facebooku ali e-pošte. Potem lahko naročiš svojo prvo vožnjo in uživaš v vseh ugodnostih, ki jih prinaša aplikacija.

 

Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in klikni Prikaži profil. Tu lahko urediš vse svoje podatke: dodaj ali zamenjaj fotografijo, spremeni ime in priimek, telefonsko številko ali geslo.

 

Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in izberi Dodaj način plačila. Nato klikni Dodaj kartico in vpiši podatke o naslovu in kartici, ki so potrebni za varno shranjevanje kartice. Popolnoma enostavno in varno je ter omogoča plačevanje za vožnje neposredno iz aplikacije. #neskrbizacash

 

Aplikacija Cammeo ti omogoča, da pri naročilu vožnje izbereš način plačila, z gotovino ali kreditno kartico, shranjeno v aplikaciji. Za vožnjo lahko plačaš z gotovino, zato pri naročanju izbereš Gotovina, ali prek aplikacije tako, da kot način plačila izbereš Kreditna kartica. Če kartice še nimaš shranjene, ugotovi, kako jo zelo preprosto dodaš v aplikacijo - klikni na povezavo Kako lahko dodam/registriram kartico za plačevanje v svojo aplikacijo Cammeo?

 

Darila so zaslužene nagrade v obliki popustov, s katerimi te Cammeo razvaja pri naslednji vožnji.

Popuste lahko zelo enostavno zagotoviš zase in svoje prijatelje. Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in izberi Darila. V darilih najdeš svojo klicno kodo, ki jo moraš deliti s prijatelji. Klicno kodo lahko deliš, kakor želiš: prek e-pošte, facebooka, viberja, what's upa ali drugih komunikacijskih storitev, ki jih uporabljaš.

Ko se prijatelji prijavijo s tvojo klicno kodo in preizkusijo Cammeo, vsak dobi 3€ popusta oz. po 1€ popusta za naslednje tri vožnje. Super je, da se popusti samodejno obračunajo, zato ti ni treba razmišljati o njih.

Več prijateljev se prijavi in preizkusi Cammeo prek tvoje klicne kode, več popustov boš imel na svojem računu. Informacije o znesku popustov za naslednje vožnje lahko preveriš kadarkoli v meniju aplikacije, tako da izbereš kategorijo Darila na dnu zaslona, pod postavko Razpoložljivost na računu.

Popusti na klicne kode veljajo le za nove uporabnike, ki še niso uporabljali aplikacije Cammeo. Vsak popust, ki ga prejmeš, potem ko prijatelj preizkusi Cammeo, velja naslednjih 90 dni.

 

Promocije so različne ugodnosti, ki jih Cammeo pripravlja zate skupaj s svojimi partnerji, uresničujejo pa se prek vpisa promocijskih kod v aplikacijo.

Aktualne promocijske kode najdeš v svoji aplikaciji Cammeo, tako da v meniju izbereš Promocije.

Promocijske kode se aktivirajo zelo preprosto; pri naročanju vožnje jih vpiši v polje za vnos promocijskih kod. Po končani vožnji se bodo uporabile samodejno.

Imajo rok trajanja: večina promocijskih kod se izteče na določen datum in ob določeni uri. Datum, ura poteka in vrednost promocijske kode so navedeni v rubriki Promocije.

Pri kodah je lahko omejena tudi lokacijo: nekatere promocijske kode veljajo le v določenih mestih ali za vožnje, ki gredo na izbrane lokacije ali z njih.

Uporabiš lahko eno kodo za posamezno vožnjo: ne moreš uporabiti več kot enega kredita na posamezno vožnjo, lahko pa za naslednjo vožnjo uporabiš drugo ustrezno promocijsko promocijo iz kategorije Promocije.

Poslovna vožnja: trenutno kuponov ni mogoče uporabljati vožnje iz Poslovnega profila

 

Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in izberi Poslovni profil. Nato klikni na Pošlji zahtevek. Nato se ti bo v najkrajšem možnem času oglasila naša služba in omogočila aktivacijo omenjene storitve.

 

Vse tvoje prej opravljene vožnje so shranjene v aplikaciji. Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in izberi Zgodovina voženj.

Tam boš videl vse svoje vožnje in za vsako od njih izhodišče, cilj, čas vožnje, znesek in način plačila.

 

Odpri svojo aplikacijo Cammeo, odpri meni in izberi Postavke.

Za dodajanje domačega naslova znotraj Postavk klikni na ikono hiške, vpiši željen naslov in ga shrani s tipko Nadaljuj.

Za dodajanje naslova službe znotraj Postavk klikni na ikono aktovke, vpiši željen naslov in ga shrani s tipko Nadaljuj.

Za dodajanjem domačega naslova znotraj Postavk klikni na ikono srca, vpiši željen naslov in ga shrani s tipko Nadaljuj.

 

Mislili smo tudi na to! Svojo vožnjo lahko odpoveš celo dvakrat. Prvič imaš možnost vožnjo odpovedati, preden ti je vozilo dodeljeno, potem pa spet v dveh minutah, potem ko je voznik že na poti k tebi.

 

Vsako vožnjo na koncu tudi oceniš. Vaše mnenje je za nas pomembno, da lahko za vas izboljšamo storitev in vam omogočimo vrhunsko izkušnjo prevoza. P. S.: Naši vozniki ti bodo zelo hvaležni za vsako zvezdico, saj tudi oni dobivajo nagrade za dobro opravljeno delo.

 

Aplikacija Cammeo ti omogoča spremljanje prihoda tvojega vozila v realnem času. Po naročilu, ko se ti dodeli vozilo, lahko spremljaš njegovo gibanje in čas prihoda na naslov.

 

Po naročeni vožnji dobiš v aplikacijo Cammeo informacijo o številki vozila, fotografijo, ime in skupno oceno voznika, ki te bo vozil.